Kategóriák

A direkt marketing egy olyan tevékenység, amely valamennyi marketing- és kommunikációs eszköz felhasználásával közvetlen kapcsolatot épít a potenciális vevőkkel. Kizárólag a vevőre irányul a figyelem, és célja a vásárlás, vagy szolgáltatás igénybevételének előkészítése és lebonyolítása.

A direkt marketing célja:

  • a márkahű vevők stabilizálása
  • új vevőkapcsolatok kiépítése
  • az értékesítési folyamat megkönnyítése
  • és az eladás volumenének növelése.

Legfőbb előnye hogy bárhol alkalmazható, nincs helyhez kötve, folyamatosan mérhető, és interaktív.


H i r d e t é s
 
Honlap optimalizálás eredménycentrikus díjazással
Kérjen árajánlatot e-mailben: [email protected]
Vagy hívjon most! Tel.: +36 30 870 85 43

 

 

Nincs hozzászólási lehetőség!